۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴

به مناسبت روز جهانی قدس:

گوش به فرمان رهبر بودن لازمه سالم ماندن بیداری اسلامی/ شورای امنیت ابزار سیاسی حامیان رژیم صهیونیستی

گوش به فرمان رهبر بودن لازمه سالم ماندن بیداری اسلامی/ شورای امنیت ابزار سیاسی حامیان رژیم صهیونیستی

استان سمنان – خبرگزاری مهر: اقشار مختلف مردم استان سمنان در بیانیه های جداگانه ای حضور در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه همگانی دانسته و تاکید کردند: با تمام توان خود در این راهپیمایی شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان دامغان در بیانیه ای که به مناسبت روز جهانی قدس صادر کردند بازخوانی چهارچوب های نظری رهبر انقلاب برای سالم ماندن حرکت بیداری اسلامی یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانسته و اعلام کردند: اختلافات داخلی اخیر در مصر که به خونریزی های وسیع بین گروه ها و جریان های مختلف سیاسی از مذهبی ها تا سکولارها در حال وقوع است به دلیل نادیده گرفته شدن برخی از انذارهای رهبر انقلاب در خصوص حرکت عظیم بیداری اسلامی در دو سال گذشته بوده است.

دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان دامغان بازخوانی چهارچوب های نظری رهبر انقلاب برای سالم ماندن حرکت بیداری اسلامی و انذارهای ایشان برای جلوگیری از انحراف انقلاب ها یکی از مهمترین راهکارهای اندیشمندان امروز مصر معرفی و خاطر نشان کردند: با توجه به فرمایش رهبری که اخیراً فرمودند حوادث مصر نشانه این است که عمق بیداری اسلامی در این کشورها وجود دارد که البته خوب مدیریت نشد و اشتباه کردند.

سکوت نهادهای حقوق بشر در مقابل کشتار مردم مسلمان سوریه پذیرفتنی نیست

در این بیانیه همچنین به تحولات اخیر در کشور سوریه پرداخته و تصریح کردند: کشتار بی رحمانه مردم مسلمان سوریه بار دیگر در قرن بیست و یکم و در اوج ادعاهای غرب و شرق که برای ارتقای انسانیت بشری و جوامع مدنی در بوق رسانه ای خود می دمند شاهد ظلم، تجاوز و جنایات بی سابقه هزاران نفر از مردم مسلمان کشور سوریه که با فجیع ترین وضع از سوی تروریست های خارجی که از وابستگان نظام سلطه می باشند کشته می شوند و نهادهای حقوق بشر کلمه ای در حمایت از آنان برزبان نمی رانند.

این دانشجویان تاکید کردند: ما دانشجویان بسیجی با محکوم کردن فجایع ددمنشانه علیه مسلمانان سوریه، مصر و فلسطین اشغالی از تمامی ملت های بیدار به خصوص جامعه بزرگ اسلامی خواستار اقدام وواکنش جدی توسط حمایت های همه جانبه مجامع بین المللی به خصوص سازمان همکاری های اسلامی، سازمان ملل متحد و ... علیه کشتار مسلمانان بیگناه و غیر نظامیان هستیم.

روز قدس، نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی و وحدت امت اسلامی

دانشگاهیان سمنان نیز در بیانیه ای روز قدس را روز اسلام و احیا کردن آن دانستند و ضمن محکوم کردن تجاوز اشغالگران به سرزمین های مسلمانان، برای حضور در این راهپیمایی دشمن شکن و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و سایر کشورهای مسلمان اعلام آمادگی کردند.

در بخشی از این بیانیه با اشاره به این که روز قدس نماد آزادي‌خواهي، ظلم‌ستيزي، وحدت و همدلي امت اسلامي است تاکید شده: قدس روزي است كه جهان اسلام با فرياد عدالت‌خواهي، ظرفيت خويش را در دفاع از قبله اول مسلمين (قدس شريف) به جهانيان ارائه داد. روز قدس ميراث گرانبهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و نشاني از عمق دورانديشي و هوشمندي امام خميني (ره) است.

شورای امنیت ابزار سیاسی حامیان رژیم صهیونیستی

دانشگاهیان سمنان در ادامه این بیانیه به شصت و دو سال اشغال سرزمين فلسطين اشاره و تصریح کردند: توطئه‌هاي حاميان و بانيان رژيم صهيونيستي براي تداوم استيلا بر قلب جهان اسلام همچنان ادامه دارد و در اين مسير نهادهاي بين‌المللي نظير سازمان ملل متحد و ركن اصلي آن يعني شوراي امنيت نيز به مثابه ابزار سياسي حاميان رژیم صهیونیستی براي بقاي آن عمل مي‌كنند، اما روز قدس امسال را در حالي برگزار مي‌كنيم كه بيداري جهان اسلام و خيزش توده‌هاي مردمي در شمال آفريقا و خاورميانه به سرنگوني رژيم‌هاي ديكتاتوري حسني مبارك، بن‌علي و قذافي انجاميده و بر وحشت اسراييل هم افزوده است. اين تحولات عميق درصورت اهتمام جهان اسلام مي‌تواند نويدبخش آزادي قدس شريف و پايان آلام مردم ستمديده فلسطين باشد.

 این گروه ضمن محكوميت تجاوز رژيم اشغالگر قدس در حمله به نوار غزه و تداوم حصر آن، بار ديگر بي‌تحركي سازمان ملل متحد و مدعيان حقوق بشر غربي را يادآور شده و اعلام کردند: كه بايد دادگاه بين‌المللي صالحه به جرايم ضد انساني رژيم صهيونيستي رسيدگي كند.

 جامعه دانشگاهی دانشگاه سمنان تاکید کردند: به همراه سایر اقشار ملت بزرگ ایران با حضور پرشكوه خود در راهپيمايي روز قدس با آرمان‌هاي بلند معمار كبير انقلاب امام خميني (ره) تجديد پيمان كرده و با پيروي از فرامين رهبر فرزانه انقلاب بر بازگشت قدس شريف به دامن اسلام و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطين تاكيد مي‌كند.

مقاومت و مبارزه تنها راه ريشه كن كردن غده سرطاني و خطرناك صهيونيسم

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز به مناسبت روز قدس در بیانیه ای مقاومت و مبارزه تنها راه ريشه كن كردن غده سرطاني و خطرناك صهيونيسم دانسته و افزودند: به گفته مقام معظم رهبری مسأله فلسطین در صدر مسائل بین¬الملل اسلامی است.

در این بیانیه با اشاره به این که حضرت امام خمینی رحمت الله، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد تا مسلمانان در این روز به مصیبت‌های مردم فلسطین توجه کنند تاکید شده: این امر به آن دلیلی است که مسلمانان با پشتیبانی از آنها، افزون بر اینکه موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین ‌شوند، به صهیونیست‌ها و حامیان آنان بفهمانند که فلسطین، بخشی از پیکره اسلام است و روزی نه چندان دور، قدس شریف به آغوش اسلام باز خواهد گشت.

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این بیانیه تصریح کرد: روز قدس، روزى است كه بايد همت كنند و همت كنيم كه قدس را نجات بدهيم، روز قدس روزى است، كه بايد به اين روشنفكرانى، كه در زير پرده با آمريكا و عمال آمريكا روابط دارند هشدار داد، هشدار به اينكه اگر از فضولى دست‏بر ندارند سركوب خواهند شد.

این قشر اعلام کردند: بايد عموم مسلمانان جهان و دولت‌هاى اسلامى در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان براى كوتاه كردن دست اين غاصب و پشتيبانان آن، به هم بپيوندند و همبستگي بين‌المللي مسلمانان را در حمايت از حقوق قانونى مردم مسلمان فلسطين را به جهانيان اعلام كنند.

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پایان آحاد ملت غیور، انقلابی و حزب الله را به حضوری پر شور و آگاهانه در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت و بر این حقیقت مسلم تاکید کرد: که حضور دشمن شکن امت اسلام در راهپیمایی روز قدس، رژیم غاصب صهیونیستی را به سرنوشت محتوم خود که همان زوال و نابودی خفت بار است، نزدیکتر ساخته و بارقه امید و پیروزی را در دل پر درد ملت مظلوم فلسطین روشن خواهد ساخت.

طمع دشمنان در خاموش کردن چراغ بیداری و هوشیاری امت اسلام

بسيج ورزشكاران شاهرود هم با انتشار بيانيه اي با دعوت مردم به حضور يكپارچه در راهپيمايي روز جهاني قدس اعلام كرد: روز جهاني قدس، روز ميراث ماندگار امام عظيم الشان، نماد وحدت و يكپارچگي جهان اسلام و خروش عالمگير مسلمين در حمايت از آرمان ملت مظلوم فلسطين است.

ورزشکاران بسیجی شاهرود در این بیانیه تصریح کردند: اينك كه در سال حماسه سياسي نهال بيداري اسلامي، آزادي خواهي وستيز با صهيونيسم، دولتي در جهان اسلام شكوفه زده و به بار نشسته است دشمنان اسلام به طمع افتاده اند تا رايحه خوش بيداري و هوشياري امت اسلام را از سرزمينهاي اسلامي بزدايند.

این گروه با اشاره به این که  آحاد ملت بزرگ، سر فراز و غيور ايران اسلامي با حضوري پررنگ و دشمن شكن خواب وخيال دشمنان اسلام را پريشان خواهند کرد ادامه داد: ضمن بيعت مجدد با امام مستضعفان و خلف صالح و برحقش رهبري معظم انقلاب با حضوري پررنگ و دشمن شكن نقشه هاي دشمنان در طمع ورزي به سرزمين و آئين مسلمين را يكسره نقش بر آب خواهند كرد.

شمارش معكوس براي نابودي رژيم غاصب اسرائيل آغاز شده

بسيج طلاب و روحانيان شهرستان شاهرود نیز هم پای سایر اقشار جامعه در بيانيه اي روز قدس را روز بيداري ملت هاي مسلمان معرفی و اذعان کردند: در آستانه آخرين جمعه ماه مبارك رمضان روز قدس، روز وحدت و انسجام مسلمين بار ديگر شاهد تبلور اراده هاي آهنين زنان و مردان مسلمان و طنين فرياد انسان هاي آزاده سراسر جهان عليه دشمني هاي اسرائيل غاصب و سردمداران زور و زر خواهیم بود.

در اين بيانيه با اشاره به اینکه قدس قبله نخستين و حرم دوم مسلمانان جهان سالهاست مورد هتك حرمت رژيمي مجهول قرار گرفته است و اين غده سرطاني نگراني هاي عميقي را براي جهان اسلام به وجود آورده تصریح شد: روز قدس روز بيداري ملت ها، روز حماسه، روز ارج نهادن به مبداء معراج پيامبر رحمه للعالمين(ص) و سرزمين زيتون، اين قبله نخستين مسلمين جهان و مستضعفيني است كه حق تعالي آنها را وارثان واقعي زمين ميداند.

این قشر خاطر نشان کردند: اينك در اين مقطع حساس و تاريخي كه موج بيداري اسلامي در منطقه فراگير شده و اعتراضات مردمي تا قلب اروپا به پيشرفته و زلزله‌اي سياسي در بدنه استكبار جهاني انداخته است، شمارش معكوس براي نابودي رژيم غاصب اسرائيل آغاز شده است رژيمي رو به اضمحلال، كه هر روز شاهدسقوط هم پيمانان منطقه‌اي خويش است، هم پيمانان نامباركي كه بر سر ميزمذاكرات سازش، پياله‌هاي رنگين از خون ملت مظلوم فلسطين را سر كشيدند وخوار و زبون، درقفس خيانت‌هاي بيشمار خود گرفتار شدند كه اين همان وعده نصرت الهي است كه فرمود الا ان حزب الله هم الغالبون.

کد خبر 2108217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha